دوست دارم ......


♥♥ღ•.ღ• مروارید سرخ •.ღ•.ღ♥♥


میان دستهای سنگینت که حلقه می زنی دورِ تنم

میان گرمای تنت که تمامم ، در آن گم می شود

هیچ کسی دستش به من  نمی رسد

و به اوج دلتنگی و تنهایی هایم

ممنون که هستی

لذت آغوش بی دغدغه و عشق ناب تو را

با هیچ چیز عوض نمی کنم
 
می دانی  مرد آبی من

دوستـــــــــــت دارم
 
دوست دارم تو را
 
و آن گرمای تن همیشه داغت را
 
ن هنگام که بی پروا می سوزانی ام در عطش خواستنت

عاشفانه دوستت دارم


نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت17:07---19 آذر 1391
سلام وب زیبایی داری خوشحال میشم که وب من سر بزنی و اسم وبمو تو لیست لینک هات جا بدی
عنوانش یک نفره !ضرر نمیکنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ساعت23:40 mohanad | |



طراح : mohanad



IranSkin go Up
ابزار های مفید وبلاگ نویسان